tisdag 20 maj 2008

Vad är det som händer??

I måndags så blev min ena häst Bisqvie dålig, så jag åkte ner med henne till slöinge. Nu har hon stått där sen i måndags förmiddag. Hon har sånna problem med sin mage, har haft det ett bra tag nu. Hon har vart nere i helsingborg och dom veterinärerna har undersökt henne supergrundligt, men dock hittar dom inget som är just det problemet som hon har. Stackars häst mår inte alls bra. Nu väntar jag på att veterinären ska ringa, och få höra hur domen lyder. Igår sa dom att det bästa kanske är att avliva henne, snyft. Förmodligen blir det så nu. Jag orkar verkligen inte med sånt här mer.



För 3 månader och 2 veckor sen så fick vi avliva min underbara hund, och nu händer detta.


Först blev pappa sjuk, Sen mamma, och min morfar fick cancer, och för 2 veckor sen va jag på begravning för min farmor. Vad är det egentligen som händer?
Ha en bra dag

1 kommentar:

Carl Erlandsson sa...

Vi tänker på er gumman!