tisdag 27 maj 2008

Ja då va det onsdag idag. Nu är det inte alls långt kvar. Känns kalas bra att sluta skolan, men sen börjar jag att jobba direkt efter. Så nu är det slut på sommarloven..

Idag har vi brännbollsturnering, och det ska bli skojsigt.
Ska nog hem til malin en sväng idag, var ett tag sen jag träffade henne och hennes lilla bebis, som inte är så liten längre..

I morgon så ska jag hem till camilla och fixa iordning, Sen kommer helena hem till mig, hon ska sleepa over för att vi ska upp tidigt på fredagen. Först ska vi handla sen ska vi till varberg till Bibbi. Hon ska göra oss fina i håret! Sen vidare hem för att göra oss iordning till balen, fast hon åker hem till sig och jag till mig! Ska bli roligt att gå på balen. Själv ska jag gå med min babe!

men nu ska ja sticka till skolan.. Ha de kalas

1 kommentar:

Emma_tha_Bengan sa...

Älskar dig mäst syrran <3