söndag 1 juni 2008


I fredags så var det bal.

Det va hur kul som helst. Man kände sig verkligen fin! Jaggick med min pojkvän jimmy, vilket inte slutade så roligt. Han blev arg på mig av någon konstig anledning. Han har fortfarande inte sagt varför han blev arg, och jag vet inte varför heller. Om jag frågar honom varför så tror han säkert jag är dummare än tåget.. Men i vilket fall som helst så va det inte så roligt.. Som tur va så blev han de precis innan vi skulle åka hem.

Innan det tragiska hände så va allt kalas bra i alla fall, vi dansade och hade skoj..


Igår (lördag) så hände det väl inte så mycket. Och idag har det inte heller hänt så mycket. Va hemma hos jimmy en sväng och solade. Träffade hanna och fredrik medans jimmy höll på med någon pump. Sen åkte vi och badade..


Jag skulle köra min kära bror till falkenberg vid halv sju för att han skulle med bussen till skövde. Han ligger i lumpen nu. Så Emma hägde med och sen stack vi två till björkasjö. Det va hur gött som helst i vattnet..


Nu ska jag snart lägga mig, är dödstrött..

Ha det bäst

Inga kommentarer: